Niciodată nu am uitat persoanele de lângă mine… sau pe cele care le-aş fi dorit să-mi fie alături, ci doar am învățat să trăiesc fără prezența lor… Sunt persoane ale căror chipuri le ador, le iubesc din tot sufletul, dar… Am învățat să uit atunci când durerea a intervenit in sufletul meu fără să-mi ceara voie, fără să-mi ofere bani de cazare sau măcar timp de gândire… I-am uitat, da!! Dar nu i-am șters din sufletul meu..simt că acolo le este locul, indiferent dacă şi-l merită sau nu.

10304704_634705726621860_1817920584756275259_n

Lasă un răspuns

