ImagineSpui că nu ești fericit/ă, că ești nemulțumit/ă de tot ce e în jurul tau, dar sigur e așa ? Eu una, sunt fericită, da, chiar sunt… pentru că mă bucur de ce e în jurul meu… până și de lumea rea, egoistă, deoarece ea mă face mult mai puternică, dar cel mai important sunt norocoasă pentru că natura este prietena mea. Peisajele de munte le ador, ce poate fi mai frumos decât să citești o carte în varful unui munte, cu o păturică pe tine și..și o ciocolată poate? E perfect! Dar ce zici de mare ? Marea.. absolut superbă ! Sunetul mării, atinge perfecțiunea..nisipul întins tânjește după noi, după picioarele rebele pline de dragoste, de săruturi calde și sincere pe malul mării, stelele ne cheamă și ele, își doresc să le privim neîncetat.. Mi-e dor de sunetul mării,răsăritul superb, dar și de apus, de nisipul viu, de lumea îmbrăcată-n mii de culori purtând ochelari de soare sau poate o pălărie.. E frumos ce avem în jur. Lucrurile mici nu le putem vedea pentru că suntem prea ocupați să privim lucruri mărețe dar totuși inutile !

 

Lasă un răspuns

