Ultima răsuflare. ﴾͡๏̯͡๏﴿

Imagine

Pe la ora 10:00 ne-am hotărât ca de ziua Juliei să mergem la o petrecere organizată de un bun prieten. Robert(băiatul cu petrecerea) a împlinit 19 ani, iar prietena noastră Julie, 18 ani.

După ce ne-am pregătit, ne-am aranjat, maşina prietenului ei a venit după noi. Cu permisiunea părinţilor, am plecat către petrecere.

Era un local frumos şi cunoscut, puţin departe de casă.

Am ajuns, Robert ne-a întâmpinat cu drag, iar cu aşa oameni frumoşi la petrecere ne-am simţit ca la noi acasă.

Am petrecut frumos şi a venit ora doisprezece fix. O supriză mare pentru Julie şi Robert.

Multe artificii şi un tort mare decorat cu multă atenţie şi iubire.

Ne-am bucurat de fiecare clipă, am mâncat din tortul delicios, iar apoi am continuat petrecerea.

La ştiri se anunţase ceva foarte important, dar noi aveam muzica tare, iar T.V-ul închis.

Un grup de bandiţi (vreo opt persoane) au jefuit o bancă dintr-un oraş apropiat de localul unde era petrecerea.
Cu poliţia pe urmele lor au încercat să se ascundă. Au venit în curtea localului. Au spart geamurile de la intrare şi au intrat.

Cu toţii am intrat în panică şi am fugit la maşinile noastre.
Din fericire am scăpat toţi sau cel puţin asta am crezut atunci. Prietena iubitei lui Robert a rămas acolo.

Andreea, mult prea şocată nu a mai apucat să fugă. S-a panicat foarte tare şi s-a ascuns în şifonier.

Am anunţat poliţia, însă bărbaţii erau înarmaţi cu tot felul de arme, bombe şi alte chestii.

Poliţiştii erau în curtea localului.

 

Se pare că unul dintre ei le-a propus prietenilor săi să se predea că nu mai au ce face, dar s-a enervat foarte tare(şeful bandei) şi s-au luat la ceartă.

Andreea se afla în şifonier, şocată, dar încerca să nu se panicheze mai tare. Era fix în camera unde se certau. Îşi adresau vorbe foarte urâte, îl ameninţa spunându-i că dacă se predă sau încearcă să facă ceva greşit îi va omorî familia.

Dintr-o dată s-a auzit o împuşcătură, iar fata fără să vrea a început să zbiere de frică. Aceştia au auzit-o şi au găsit-o îndată.

Era foarte speriată, dar şi ei erau tulburaţi pentru că a auzit tot ce ei au vorbit. Au încercat să scape de ea, însă Robert cu un pistol în mâna a venit îndată. A fost prins şi el din păcate. În favoarea lor s-au ales cu două victime. I-au folosit pentru a nu intra poliţia în încăpere şi să-i lase să fugă pentru siguranţa celor doi. Poliţiştii s-au făcut că sunt de acord, însă au avut un alt plan care a mers.

Cel care o ţinea pe fată strâns cu arma la tâmplă a fost împuşcat, iar ceilalţi au fost prinşi imediat fără ca victimele să fie puse în pericol. În local erau bani, arme şi cu siguranţă durerea fetei a rămas întipărită-n inima ei , dar şi în acea clădire, care a fost închisă pentru o scurtă perioadă de timp.
Era mult sânge, geamuri sparte, însă afară cei doi erau aşteptaţi de prieteni şi de părinţi cu sufletul la gură.

 

Fata, era fericită, dar speriată. Nu-i venea să creadă că este în viaţă.

Părinţii fetei au angajat un psiholog pentru binele ei, iar Robert a fost şi el chestionat de câţiva specialişti. Cu ajutorul prietenilor şi iubirea de care aveau parte au trecut peste acea conştiinţă murdară.

savee

-Micuţa Rahe-

Lasă un răspuns

