Te recunoşti?

oiuytghjk

Vin momente în viaţă când te schimbi complet. Nu contează daca schimbarea este una bună sau rea. Cert este că te schimbi. Nu mai eşti aceeaşi persoană. Nu mai eşti cine credeai că eşti, nu mai eşti cine erai odată…

Şi această schimbare vine odată cu durerea, dezamăgirea, iertarea sau pur şi simplu decizi să faci mici modificări în viaţa ta.

Pretinzi că eşti acea persoană puternică, independetă şi foarte greu de cucerit.

Am cunoscut un bărbat aparent rece, cu privirea egoistă şi cu un tic nervos drăguţ, însă îmi ştiam regulile.

S-a prezentat într-un mod plăcut şi unic. Privirea sa i s-a transformat într-una pozitivă.

Am făcut schimb de câteva replici, iar în acest timp mi-a cerut doar atât: o plimbare scurtă cu el. L-am refuzat şi gândul nu îmi era măcinat că nu am acceptat.

Nu doream să mă implic emoţional pe acest plan.

L-a atras foarte mult faptul că nu eram ca toate celălalte femei. Nu eram o pradă uşoară. Eram greu de cucerit, imposibilă de înţeles şi asta l-a făcut să dorească cu ardoare să mă cunoască dincolo de aparenţe.

A insistat, însă nu încât să mă distanţeze total de el. Cu toate că nu-mi plac insistenţele, pur şi simplu acest act de insistenţă al său nu m-a deranjat deloc. M-am arătat puţin nemulţumită doar ca să nu îl obişnuiesc cu acest mod de abordare.

Desigur, am acceptat până la urmă… chiar dacă nu s-a întâmplat prea repede. Cred că foarte mulţi ar fi renunţat, însă spre surprinderea mea el a avut răbdare. Poate că a ştiut că va merita rezultatul.

M-a surprins cu un trandafir roşu închis, care avea un miros aparte. Nu vroiam ca această plimbare să semene cu o întâlnire. Mă speria acest gând. Nu sunt romantică şi nici nu îmi plac întâlnirile de nici un fel. Poate doar întâlnirile de afaceri.

Am primit cu drag trandafirul, însă i-am spus doar un: mulţumesc. Probabil se aştepta la altceva.

Aveam câteva lucruri în comun. Un început promiţător.

Ceea ce am remarcat la el era felul cum avea aranjată cămaşa, avea aspectul uşor atent, nu îi lipsea nici cel mai mic detaliu, iar vocabularul său era dezvoltat, plin de cuvinte frumoase, care pe moment ar cuceri orice femeie. Dar, nu a fost cine ştie ce pentru mine. Nu vreau să par modestă şi nemulţumită dând impresia că sunt în căutarea perfecţiunii, dar fiecare bărbat ştie să rostească asemenea cuvinte, însă nici măcar jumătate din ei nu demonstrează nimic din ceea ce au spus.

În fiecare zi mă trezea, iar vocea lui dimineaţa era răguşită, ampretată cu hotărâre, iar unele cuvinte ducându-se spre infantilism. Tot ce ştiu e că îmi plăcea.

Era atent cu mine deşi nu eram împreună, deşi nu îi dădeam nici cea mai mică şansă sau măcar cel mai mic gând că va fi ceva între noi. Pur şi simplu aveam simţul umorului, iar arătându-se a fi un bărbat independent şi hotărât mi-a făcut plăcere să vorbesc cu el.

Am ieşit din nou. De data aceasta am stat pe o băncuţă înconjurată de flori parfumate. Peisajul era minunat, atmosfera se făcea din ce în ce mai plăcută.

A venit către mine. Nu m-am speriat, dar ştiam ce vroia să facă… sau cel puţin intuiam şi m-am retras uşor, uşor.

A început să zâmbească, iar obrăjiorii mei au făcut cunoştinţă cu acea culoare roşie. Da,da.. m-am înroşit. Nu mi se întâmpla prea des asta. Doar atunci când eram foarte emoţionată, însă pe acest subiect întotdeauna m-am controlat. Nu şi de data asta.

A început să zâmbească şi mai tare. Nu e ca şi cum râdea de mine, dar nu m-a văzut niciodată în această postură. A venit foarte rapid spre mine încât să nu mă pot retrage şi m-a sărutat pe frunte. Cel mai frumos moment din acea seară.

Mă surprindea în fiecare zi cu tot felul de texte drăguţe, îmi trimitea poeziile poeţilor mei preferaţi, asculta melodiile mele doar ca să avem un subiect interesant de discutat şi vroia să afle tot ceea ce-mi plăcea. Dar erau lucruri care nu le puteam spune. De ce? Pentru că multe din acele lucruri pe care eu le iubeam, se găseau la el. Şi nu vroiam să descopere asta. Credeam că dacă îi spun asta va fi cu un pas în faţă de a se îndrăgosti de mine şi încercam să bat spre retragere.

Am avut o relaţie atât de frumoasă şi deschisă de prietenie până când m-a descoperit cu totul, orice calitate şi defect.

S-a hotărât să ,,îmblânzească scorpia”cum ar spune cineva. Mi-a spus totul chiar dacă ştia ca e un singur rezultat: ori pierde, ori câştigă.

Am stat şi m-am gândit şi am observat un lucru. Din ziua aceea, de când l-am cunoscut m-am transformat într-o altă persoană. Fiecare zi pe care o petreceam cu el mă trecea la un alt nivel. Deveneam cu totul o altă persoană. Şi de ce să nu încerc?

Eram fericită, mă simţeam în siguranţă cu el, ştiam că cineva mă aşteaptă dimineaţa cu un mesaj drăguţ, iar seara urându-mi cele mai frumoase cuvinte din întreaga lume. Gândeam mult mai pozitiv, vedeam lucrurile dintr-un alt unghi, eram mult mai veselă.
Înainte eram genul de persoană care nu dădea nici o şansă nimănui doar pentru faptul că am fost o dată rănită, nu am dat şansa nimănui să mă cunoască cu adevărat, eram o persoană autoritară, atentă la cel mai mic detaliu şi foarte sigură pe mine.
Eram aşa din cauza câtorva eşecuri, din cauza dezmăgirilor de la omenii pe care îi iubeam cel mai mult. Ştiam că pot, ştiam că nu mă voi îndrăgosti din nou de nimeni, însă am fost prea sigură pe mine.

O persoană absolut specială a venit şi a schimbat totul. Nu e nevoie de o persoană să te schimbe, însă aşa a fost să fie la mine…
Şi nu credeam că mă pot schimba atât de mult. Nu mă recunoşteam. Dar mi-a plăcut. Mă simţeam bine în pielea mea.

Persoanele la care ţii pot avea influenţă asupra ta.

Durerea poate avea influenţă asupra ta.

Dragostea poate avea influenţă asupra ta.

Iertarea poate avea influenţă asupra ta.

Tu decizi pe cine laşi să te schimbe într-o altă persoană: rea sau bună, orgolioasă sau iertătoare, fericită sau tristă.

Sau pur şi simplu dacă vrei fericire, dragoste şi siguranţă nu te lăsa să depinzi de alţii. Fii tu schimbarea ta! 😀

Lasă un răspuns

