Dena. 18 ani.

 

IMG_31042851578364Meh…
Au trecut deja patru ani de când cunosc o fată minunată. Am ajuns să o cunosc atât de bine încât atunci când e îndrăgostită sau pur şi simplu supărată, în câteva secunde o pot descifra.
Ăăă, cine ar fi crezut că eu voi fi prietenă cu ea?
Era puţintel târziu, prin vara anului 2010, luna iulie… O fată(ar fi prea mult spus prietenă) ne-a chemat cu ea pentru a-şi întâmpina prietenele din Italia. Bun, am mers cu ea şi cu un băiat(colegul meu) să le aşteptăm.
A sosit maşina, iar cele două au coborât. Hmm, şi de aici am scos eu o primă concluzie( da, ştiu..m-am pripit. Aparenţele înşeală)
La prima vedere îmi părea a fi cu nasul pe sus, puţin mâţâită şi mult prea sensibilă, iar cealaltă fată care era cu ea mi se părea mult mai ok. Părea să fie drăguţă cu ceilalţi.
I-am spus colegului meu că pare atât de figurantă… iar el m-a contrazis şi îi dau dreptate. De fapt, treaba a fost total invers. Cea pe care o credeam drăguţă nu era genul meu de prietenă, iar cea pe care mi s-a pus ,,pata”… mi-a devenit prietenă.
Am petrecut vacanţa de vară cu ea. A venit şi momentul ca ea să plece în locul unde e stabilită cu familia ei. În Italia, departe de această ţară micuţă. Îmi părea atât de rău, iar timpul trecea aşa repede… Vorbeam foarte des şi abia aşteptam amândouă să vină vacanţa. Reîntâlnirea era emoţionantă şi plină de îmbrăţişări lungi (Mersi, Deni, dar îmi cam luai aerul).
Am fost atât de apropiate, ne puteam spune orice fără frica de neîncredere. Atunci când a avut perioade grele am fost lângă ea şi sper că am ajutat-o.. chiar dacă eram departe de ea, sfaturile mele virtuale nu lipseau. 🙂
E o fată care râde chiar şi fără niciun motiv(mai ales când e îndrăgostită…) te înveseleşte atunci când nu ai nevoie de nimeni şi nimic, are o sensibilitate aparte şi e atât de iubitoareeeeeeeeee şi foarte sufocantă atunci când îţi oferă îmbrăţişări.
A venit şi perioada aceea urâtă.. ne-am răcit fără să vrem, am fost certate, dar nu pentru mult timp. Prietenii se mai şi ceartă, iar cel mai important e să revină la normal. Fără regrete, fără înţepături şi certuri.
Vara trecută(2013) a fost o vară plină de amintiri frumoase. Am fost cu cortul, am făcut poză cu teracota, am gustat afine şi am stat până dimineaţa la ,,focul de tabără”.
Acum, e aici, cu mine. Mă sufocă de atâta iubire, mă enervează uneori şi îmi plac momentele ei de ,,love is in the air”.
Te iubesc(mai mult decât optsprezece ori, optsprezece zile, optsprezece ani, optsprezece luni, optsprezece minute. Infinit!)
18 anişori, doi ochi albaştri şi frumoşi, zâmbet de copilaş. Aceasta e prietena mea, Deni (Dena)

Lasă un răspuns

