The voice of soul.

10402057_729402857101011_7638278968099046518_n

Am încetat să mai caut suflete curate îmbrăcate-n aparenţe frumoase. Ceea ce găseam întotdeauna era doar o înfăţişare frumoasă. Nimic mai mult. Ăăă, şi foarte multe scopuri de atins.
O aparenţă absolut frumoasă, un exterior care ducea către perfecţiune, însă în interior sufletul era…Sufletul?! El e cel ce zăcea în fiecare zi că se afla acolo. Închis, pedepsit…
Dar, am întâlnit şi oameni cu totul diferiţi. Am fost în atâtea locuri uimitoare, însă atunci când i-am cunoscut, sufletele lor erau cele mai frumoase lăcaşuri. Lăcaşuri de unde nu mai vrei să pleci. Vrei să rămâi pentru totdeauna. Pe aceşti oameni obişnuiesc să-i numesc prieteni sau pur şi simplu ,,oameni potriviţi sufletului meu”. Greu de găsit, uşor de iubit, greu de păstrat, imposibil de uitat.

Lasă un răspuns

