Credeam…

t

Întotdeauna am confundat sentimentele.
Atunci când credeam că îmi era dor de cineva, de fapt îmi era dor de mine. Îmi era dor de persoana care eram când stăteam cu ea.
Când credeam că iubesc pe cineva… doar mă ataşasem de acea persoană. Nu voiam să renunţ la ea doar din simplu fapt că o parte din mine mergea cu el. Oricât de mic loc ar fi ocupat, când pleca lăsa un gol imens cu mici amprente.
Când credeam că am făcut destul bine… nici pe jumătate din ce-mi doream să fac nu era bine.
Când credeam că sunt fiica perfectă… o dădeam în bară.
Când credeam că îmi este foame… îmi era doar poftă.
Când credeam că simt nevoia să fiu iubită…simţeam doar lipsa cuiva.
Când credeam că-mi duce dorul cineva… nu-l duceau.
Când credeam că vreau să plec departe…doream pe cineva să mă oprească şi să fie lângă mine.
Când credeam că toţi sunt împotriva mea… eu eram singura împotriva propriului ,,eu”.
Când credeam că am făcut un rău cuiva… de fapt făcusem un bine.
Când credeam că am nevoie de un cuvânt bun… de fapt voiam o îmbrăţişare.
Când credeam că vreau să ştiu adevărul… de fapt voiam să nu-l aud niciodată.
Când credeam că am oferit destulă afecţiune, iubire…de fapt nu oferisem nimic.
Când credeam că am nevoie de cineva… aveam nevoie doar de mine.
Când credeam că văd în cineva ce nu am văzut în nimeni… de fapt se dovedea a fi un gunoi ca ceilalţi.
Când credeam că nu sunt minţită… minciunile roiau în jurul meu.
Când credeam că sunt înconjurată de prieteni adevăraţi… falsitatea lor roia în jurul meu.
Când credeam că vreau să uit… realizasem că uitasem deja.
Când credeam că vreau să iert… de fapt voiam doar să uit.
Când credeam că vreau să fiu o persoană rea… realizasem că nu asta mă caracteriza.
Când credeam că pot înlocui adevărul cu o minciună frumoasă… doar credeam.

Când credeam că sunt singură… de fapt nu eram deloc.

Când credeam că urăsc pe cineva… de fapt uram faptele lor.

Când credeam că sunt în siguranţă… de fapt nu eram şi nici nu sunt,  că  lumea-i plină de ură.

Lasă un răspuns

