And the answer is..?

 

tumblr_n8x1kbuy5U1qa11wdo3_1280Ce-i mai important? Fericirea ta sau a celorlalţi? Fericirea pe chipul tău sau a celor pe care-i iubeşti?

Pentru mine întotdeauna a contat a celor din jur. Niciodată nu m-am pus pe primul loc. Ce-i drept, îmi pare rău, dar toate la timpul lor.

Cred că e timpul să-i fac fericirii loc în sufletul meu, dar mai întâi de toate, sufletul trebuie să fie curat. Fără resentimente, fără ură şi fără pic de amărăciune. Un suflet murdar nu poate să fie fericit. Să-l îmbunătăţesc pot, dar să-l readuc la normal nu. Aş vrea să fie plin de iubire, dar de unde atâta iubire? Tot dau, însă nu primesc nimic… sau primesc doar un sfert din cât ofer. Şi de ce să nu fiu nemulţumită? Nu mă mulţumesc cu jumătăţi. Totul sau nimic, nu? Pe principiul ăsta merg.

Am iertat şi voi continua să-i iert pe cei care mi-au făcut doar rău, fie că a fost intenţionat sau nu, nu pentru că ar merita, ci pentru a-mi fi sufletul lăsat în pace, liniştit. Atunci când iert, mă eliberez, de parcă mi-ar cânta cineva la pian. Sunete liniştite, frumoase… atingând perfecţiunea. Liniştea aceasta e cea pe care aş vrea să o aud mereu.

Fără ei n-am şti ce înseamnă să-ţi fie greu să ierţi, fără ei n-am şti ce-i dezamăgirea, fără ei n-am şti cum e să te foieşti în pat şi să ai numeroase întrebări iar răspunsuri nici măcar unul.

Iartă, oferă (chiar dacă la naiba, nu primeşti nimic la schimb), iubeşte.

Când vrei să ierţi pe cineva nu înseamnă că eşti atât de tăntălău să nu nu-ţi dai seama ce faci. Ierţi pentru că simţi, ierţi pentru că aşa crezi tu că trebuie, ierţi pentru a lăsa altor lucruri bune să-ţi inunde mintea si sufletul.
Indiferent cât de mult rău ţi-a provocat acea persoană, iart-o. Şi când zic iart-o, nu mă refer să-i faci loc din nou in viaţa ta, în activităţile tale sau să o inviţi la ziua ta de naştere. Nu. Să o ierţi pentru ca inima ta să nu aibă crăpături şi să se strecoare ura şi resentimentele. Crăpăturile trebuiesc lipite. O ierţi, dar nu-i faci loc in viaţa ta. Te-a rănit o dată, uşor o va face şi a doua oară. E floare la ureche pentru ei, dar trebuie să laşi loc doar momentelor frumoase şi atât. Nu te mai încăpăţâna şi nu-ţi mai scoate în evidenţă coarnele de taur. Nu eşti prost dacă ierţi, eşti prost dacă îi ierţi şi apoi îi laşi să te rănească şi a doua oară, să-i permiţi să creadă că pot face ce vor cu tine, iar cu o vorbă bună pot să repare totul. Nu e aşa. Cuvintele le poate zice oricine. Înghite-n sec şi lasă-le naibii de cuvinte. Doar le alunecă mâna pe tasta laptopului sau a telefonului, apasă pe butonul enter, iar tu ce? Te trec mii şi mii de fiori. Chiar sunteţi nişte idioţi dacă credeţi în ei. Lasă fata sentimentală sau băiatul sentimental deoparte. Atitudine.

Lasă un răspuns

