Just go.

large (3)

Te-am căutat în liniştea mea şi nu te-am mai găsit

Am încetat să te mai caut şi te-am găsit înghemuit într-un colţ

Vorbeai şi râdeai în acelaşi timp

Până şi umbra ta se uita uimită la tine, darămite eu?

Nu te-am găsit în liniştea mea, în locul unde obişnuiai să fii,

ci te-am găsit în locul acela întunecat, colţul dezamăgirilor

unde permanent este mizerie,

iar liniştea nu se strecoară deloc.

Pleacă de acolo, suflet zdrobit, pleacă

Inima-ţi ruptă în o mie de bucăţele,

îţi va fi lipită.

Doar pleacă, am spus eu,  cu o licărire în ochi şi o strângere de pumn în suflet. Pleacă.

Lasă un răspuns

