🏀🕔

 

coupl

Ai apărut de nicăieri cu stilul tău gingaș de a trata lucrurile, cu ambiția enormă de care dispuneai și pe care voiai să o împarți și cu ceilalți. Un tu plin de mister. Un tu în fața căruia inima mea dansează de bucurie și tremură de fiecare dată când îi scoți arma ei preferată, zâmbetul..dar și privirea. Da, privirea. Să nu uităm de ea, lapin.aș.

Readucem privirea-n subiect. Nici măcar nu știu unde mă pierd mai repede. Unde mă pierd pentru un bun timp..? Unde sunt rătăcită…? Unde? În cartea de matematică sau în privirea ta? Păi..în egală măsură? Nu știu ce pot spune. În carte sunt numeroase numere ce îmi bat privirea și mintea. În privirea ta se ascunde liniștea* chiar și neliniștea mea cea mai mare*.. și gândurile mele. Hmm, putem spune că Henry Amstrong este reprezentantul cărții de matematică iar Sugar Ray Robinson cel al privirii și al șarmului tău. Cine câștigă? Cunoscătorii de box ar fi știut din prima răspunsul. Evident! Sugar Ray Robinson este. El își câștigă cu mândrie și sete acest titlu mondial. O performanță pentru el și o enigmă pentru mine.

Cea mai nerăbdătoare de a face cunoștință cu tine nu am fost eu, ci inima. Și-a dorit să te cunoască, șarmant din fire..ai cucerit-o destul de repede, așa cum Ierusalim a fost cucerit de Saladin. Ea a promis să nu te lase să-i scapi din meleagul ei și promite să se lupte asemeni reginei Elisabeta 1. Promite să te păstreze în liniște și finețe asemeni ducesei de Cambridge, Catherine.

Poate te-ai gândit să-mi asemeni inima cu un coș de baschet, un lucru plăcut și iubit de tine. De asemenea, ți-ai scos ambiția din cui și ai pus-o în pasiunea ta. Sportul. Baschetul. Ai dat numeroase puncte la coșul inimii mele. La un moment dat…credeam că nu te mai oprești, dar după momentul driblării te-ai oprit pentru câteva secunde și te-ai ținut puțin de ea*(de mon coeur). Ai început să o pasezi, dar la un moment dat tot la tine a ajuns. Direcția te trimitea către finală. Către un câștig. Către punct. Către ea.  And guess what? Punct! Aplauze! Câștigat!

Revenim la subiectul D.F. :

Pentru că ai muncit mult și ai fost serios..drumul către facultate s-a apropiat. Și e departe. Într-un oraș despre care îți spuneam că nu-i cunosc obiceiurile, un oraș despre care auzeam numai lucruri frumoase. E printre singurele orașe nevizitate de mine si pe care aș dorii să-l admir, să simt aerul brașovean. Oare, îl voi vizita împreună cu tine..sau cu gândul la tine? Sau deloc? Asta nu vom ști niciodată.

Deși mi-a căzut o greutate imensă pe inimă, m-am bucurat. M-am bucurat să văd rezultatele muncii tale. Știam că ceva frumos te așteaptă. Și te încurajez. Mai presus de toate… îți doresc tot binele din lume. Fericirea mea ai fost tu. De acum, fericirea ta va fi și a mea, indiferent că nu pot lua parte din ea. Și știu că va urma să rupem mai mult sau mai puțin legătura.. numai asta mă neliniștește, însă.. sunt pe drumul cel bun. Sunt pe drumul maturizării. Acel drum pe parcursul căruia îți dai seama că lucrurile nu se întâmplă după bunul plac.. și accepți. Accepți, deși mai regreți ca un copilaș după jucăria preferată, dar acele regrete sunt trecătoare. Știi și tu că oamenii vin și pleacă. Știm cu toții asta. Știm că apa se încălzește sau se răcește. Stim că legăturile se pot rupe, iar singurul care nu va rupe nimic va fi sufletul. Sufletul adăpostește doar oamenii potriviți sufletului tău. Deși ei pleacă, locul lor rămâne acolo… intact și neînlocuibil.

307 km., un infinit de gânduri. Un infinit de dorințe. Un infinit de vise și visuri. Și din nou..trei numere.

Nu știu de ce și pentru cine reprezintă o enigmă, dar.. mon coeur spune că și tu ești o enigmă. O enigmă dezordonată și frumoasă. Ambițioasă și activă. Curioasă și drăguță. Carismatică și amuzantă. Promit să o dezleg. Promit să o descopăr și să mă lupt asemeni sultanului Soliman I (Suleyman – Le magnifique)

Cifra trei, așa cum o întâlnim în basmul Harap-Alb și multe altele. E magică. Reprezintă magia. Misterul dintre două persoane mai ieri necunoscute.

A treia oară e cu noroc, hahahaa! Iar iepurașii ce fac? Iepurașii îmbrățișează oamenii și sărută creaturile ciudate și magice pe frunte.

Advienne que pourra..et Rome ne s’est pas faite en un jour 🙂

 

4 gânduri despre “🏀🕔

Lasă un răspuns

