Feelings

lovly

,,Mi-e dor de tine”, a spus.

E îndeajuns, mi-am spus.

Îndeajuns încât fericirea să nu mai fie setată la nivel mediu, ci la cel mai înalt nivel.

Când cineva îți confirmă prin fel și fel de cuvinte că îi este dor de tine…te simți cel mai împlinit.

Te-aruncă în brațele celui mai frumos sentiment, te alină și îți mângâie gândurile în cel mai subtil mod.

Îmi era dor de tine să te văd ,,neserios”(zâmbind), i-am spus.

,,Mi-e dor de tine să te văd oricum”, mi-a spus.

Am zâmbit… dorul a început să crească și mai mult.

,,Cum mai e lumea pe-acolo?”

Eh, știi și tu… pare să fie tristă. Eu așa îi văd pe oameni. Trişti. Copacii s-au dezbrăcat de podoabele lor iar frunzele s-au așezat pe unde au vrut ele, au format un covoraș al toamnei.

,,Da, e tristă. Dar știi de ce? Pentru că încă nu te-au cunoscut pe tine”, mi-a spus.

Prin unele cuvinte vezi urme de apreciere, de grijă şi iubire. O altfel de iubire. Una mai diferită.

,,Îmi era dor să vorbesc cu tine”, mi-a spus.

Şi mie îmi era dor de conversațiile lungi şi amuzante, codate pentru unele persoane. Doar noi înțelegeam. Îmi era dor de poveștile nocturne şi de orice glumă de-a ta. Îmi era dor să vorbesc cu omul potrivit sufletului meu.

,,Mi-e dor de tine”, mi-a spus.

Am crezut că nu îi pot răspunde la fel, însă… şi mie îmi era dor. Şi mie mi-e dor, i-am spus.

S-a bucurat să vadă asta din partea mea. S-a bucurat puţin de latura mea mai drăguţa şi a început să-mi demonstreze din nou şi din nou ce om frumos este.

,,Mi-e dor de prietena mea, mi-e dor rău de tine”, mi-a spus.

Şi mie îmi este dor de tine, îmi este dor să râdem ore-n şir şi să avem conversaţii fără nici un înţeles. Mi-e dor să am un prieten bun lângă mine. Să-i văd privirea şi să-i aud râsul de-aproape.

Îmi este dor şi de prietena mea cea mai bună. Mi-e dor să o văd în momentele ei de  ,,love is in the air”. Mi-e dor să mă înţeleg cu ea numai dintr-o privire. Mi-e dor să-i văd ochii ei albaştri şi frumoşi. Ochi mici şi angelici.

Suflet frumos, prietenă dragă.

Ce oameni frumoşi. Am oameni frumoşi în viaţa mea, care mă fac să mă simt fericită în orice moment. Chiar dacă sunt lângă mine sau sunt la km. depărtare… asta contează cel mai puţin.

Cuvintele lor mă îmbrățișează, mă apreciază şi mă îmbracă gros, că tot îi vreme rea. Mă îmbracă cu orice cuvânt de bine, cu orice mesaj lăsat dimineaţa, cu orice plan de-al lor.

Lasă un răspuns

