If I were a b.. man!

 

l

Ştii? Nu, nu ştii.

Dacă aş fi fost bărbat… da, bărbat, nu băiat. Un băiat nu ar putea înţelege un om ca şi mine, însă un bărbat ar face-o. Nu cu uşurinţă, dar ar face-o.

E doar un exerciţiu de imaginaţie. Fiecare îl înţelege cum vrea.

Dacă aş fi fost bărbat… ei bine, din cel mai adânc ocean  al sincerităţii mele, spun clar şi răspicat: nu aş iubi pe cineva ca mine!

Nu, nu mă desconsider. Protejez bărbatul din voi. În caz că nu sunteţi cu adevărat bărbaţi… nu-i asta o problemă. E timp şi de asta. Cred.

De ce nu aş face asta? Numeroase motive. Iată câteva dintre ele:

  1. Nu aş iubi-o doar pentru simplu fapt că ea crede că e greu de iubit.
  2. Nu aş iubi-o doar pentru simplu fapt că ea se bucură mult prea tare la apariţia stelelor. Stă prea mult timp admirandu-le. Şi… îmi risipeşte timpul meu preţios.
  3. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea nu renunţă la principiile ei.
  4. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea ştie să renunţe la orgoliu atunci când trebuie.
  5. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea nu se încrede în nimeni.
  6. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea nu iubeşte graba.
  7. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea mai pierde timpul citind. Descoperind. Întrebând.
  8. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea e nedumerită. Că nu se face înţeleasă. Că îşi suţine ideea până la capăt cu atâta patos sau… că renunţă la ideea ei pe parcurs. Se întâmplă şi asta.
  9. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că le zâmbeşte copilașilor. Ea ar fi trebuit să îmi zâmbească doar mie, ori să nu iubească copiii ăia așa cum o fac eu.
  10. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că e ea. O ea cu zeci de scenarii, o mie de gânduri şi o colecţie de cămăşi în dulap.
  11. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea doreşte să mă ţină în suspans. Că mă lasă cu întrebări fără răspunsuri. Că răspunsurile ei sunt mult prea alandala.
  12. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea nu se lasă curtată de oricine.
  13. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea ar fi doar a mea.
  14. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea îmi scrie romane, şi îmi scrie, şi îmi tot scrie… până mă aduce la punctul maxim al plictiselii.
  15. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea s-ar fi apucat să scrie asta. Articolul acesta.
  16. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea adulmecă mai întâi mirosul florilor, ci nu aspectul lor.
  17. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea pune prea mult accent pe raţiune, caracter, conştiinţă, adevăr.
  18. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea preferă converşii. ci nu pantofii ăia perfecţi de 15-20 cm.
  19. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea îmi ascultă probemele.
  20. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea preferă şi tăcerea.
  21. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea încearcă să repare lucrurile.
  22. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea ar avea fluturaşi ori de câte ori m-ar vedea.
  23. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea s-ar pierde din când în când în privirea mea. În braţele mele. În sunetul bătăilor inimii mele.
  24. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea se pierde în imaginea strălucitoare de pe cer. Luna.
  25. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea își umple memoria cu tot felul de culori pătate pe cer.
  26. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea vorbeşte cu atâta pasiune despre ceea ce face.
  27. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea își acoperă podoaba capilară cu una dintre pălăriile ei.
  28. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că iubeşte natura. Pentru simplu fapt că se pierde o bună perioadă de timp în frumusețea peisajelor.
  29. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea mi-ar cere o îmbrăţişare.
  30. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea apreciază mai mult lucrurile care nu pot fi cumpărate. Ştii şi tu… atenţie, iubire, grijă, înţelegere, răbdare, respect. Chestii de genul acesta. Lucruri mici pentru un om mare ca şi mine.
  31. Nu aş iubi-o pentru simplu  fapt că ea se mai înroşeşte în obrăjiori până ce seamănă cu o pătlăjică.
  32. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea încearcă să mă înțeleagă.
  33. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea mă visează şi îmi povesteşte mie toate astea…
  34. Nu aş iubi-o pentru că ea nu ar fi tot timpul de acord cu mine.
  35. Nu aş iubi-o pentru simplu fapt că ea ar da orice să mă vadă fericit. Că ea m-ar lăsa să fiu fericit cu alţii. Nu aş iubi-o pentru că m-ar lăsa să fiu fericit chiar dacă asta ar însemna şi fără ea. Nu aş iubi-o să ştiu că ea m-ar aştepta știind că nu o să mă mai întorc.

 

Ei bine, da, 35 de motive sunt cam puţine. Am spus că vor fi doar câteva. Au fost destule pentru comoditatea dvs. vizuală, însă… mult prea puţine pentru mine.

Dacă eşti bărbat… nu mă îndoiesc că nu vei înţelege acest articol.

Dacă aş fi fost bărbat.. oh, cu siguranţă nu aş iubi o femeie ca ea. Ca mine. Ştii de ce?

Păi, dacă aş iubi-o… cum aş putea eu să o mai uit? Cum aş putea să uit o astfel de fiinţă specială?

Nu aş putea să fac asta. Poate ar trebui să mă bat cu amintirile. Cu uitarea. Şi cum aş putea eu să fac asta? Da, nu aş putea. Renunţ să iubesc o astfel de persoană. Nu e laşitate, ci curaj. Am curaj să trăiesc fără o astfel de femeie, deşi e greu, dar cu ea… mi-ar fi mult mai greu. La un moment dat… plecarea ei ar fi… de neînlocuit.

Totuși… dacă aş fi un bărbat adevărat: i-aş fi citit toată viaţa mea.. știind că ea e acolo- să mă asculte, indiferent de numărul paginilor.

Acest articol trebuie tratat ca atare!

hhh;

 

 

Lasă un răspuns

